det här är jätteintressant

efter som jag har zero inspiration och motivation till att skriva så sökte jag på:
"tips på vad du kan skriva i din blogg" på google.

tips 1: skriv om dina husdjur, din familj och t.ex. din första kärlek.

har inga husdjur, och hallå! jag skriver väl jämt om min familj. mer behöver ni inte.
min första kärlek. tyvärr men jag har aldrig haft någon.

tips 2: om du kan något bra recept på en jättegod kaka, lägg gärna in en instruktion på hur man gör den. det kommer göra dina läsare inponerade!

ö. jag hade g i hemkunskap.

tips 3: lägg in en rolig video.

okej.



det är matrix.

det är faktiskt asbra gjort. kolla.

tips 4: rubriken är viktigast. om du har en tråkig rubrik kanske inte dina läsare orkar läsa hela texten.

uups. jag tror att jag har begått ett misstag under hela min bloggperiod!
jag har aldrig intressanta rubriker.

tips 5: skriv något som gör läsarna berörda på något sätt.

gud vad jag tänker.

jag älskar mina läsare? för den frasen är ju inte ett dugg uttjatad eller hur.

nu eller aldrig. jag måste börja plugga. vi ses nog inte på ett tag.
men kolla videon!

här är en till, sen. 

Kommentera inlägget här :