dans till sju

L: men HJÄLP. hur mycket ska du äta egentligen?!

asså, vincent hade en tallrik som bestod av världens största chokladkaka, två ballerinakex, ett kinderägg, och någon mer onyttig sak.

V: jaa. det här är sista dagen för mig att vara tjock. från och med imorgon ska jag inte äta någonting onyttigt på en hel månad.
L: meh, vad tråkigt.
V: jag ska bli nyttig! därför ska jag passa på att äta massor idag.

vill också meddela att efter han hade ätit de där extremt! stora kakorna, åt han massor av kinamat.
EFTER det, åt han glass plus tre kakor till.

som att! han ska kunna hålla sig i en månad.



typ, åttan.

jag trooor att jag ska föreställa en äcklig wannabe-the-grudge-tjej.
och madde ska nog försöka se helt omedveten om att jag är bakom henne.

Kommentarer :

#1: kamilla

Fint långt hår du har :)

skriven

Kommentera inlägget här :