5-1

matchen funka.

vann, gjorde mål.

jag cyklade hem och det var ju nästan mer ansträngande än matchen jag spelade.
vilken vind! vaaaad det blåser. jorden måste ju bara snurra typ tio gånger fortare denna dag.

ett tag cyklade jag i världens motvind. sen svängde jag höger, lite lättnad. fast, det kom värsta blåsten från höger och min cykel och jag blåser åt sidan in i en trottoar och jag ramlar!

det är nu du absolut inte ska skratta.
det är nu du ska känna ett sådant medlidande att du helt enkelt, typ gråter.

jag har lite feber och ont i halsen. men sådant där går ju nuuuu.
och jag har femtontusen matte-tal jag ska ha gjort. jag kan inte!
det sätter sig inte.

Kommentarer :

#1: Ronja Zorina

Hej!



Nu startar en ny tävling i veckans blogg hos RZE-nloggen!



Kom in och nominera dig själv här;

http://rze.blogg.se/2009/september/veckans-blogg-nominera-1.html



Ha det bra! :)



Och jag lovar; jag skrattade inte. :)

skriven
#2: Carolina

Sv:Tack så mycket & desamma! :)

skriven

Kommentera inlägget här :