jag fyller ju snart

dagen började inte bra.

jag var tröttare än vad du någonsin har varit och jag stod som ett frågetecken framför garderoben i typ ett år.
kom till skolan, behövde inte göra matteprovet.
neheeee, okeeeeej. då hade jag räknat som en idiot helt utan anledning, inte ok.  
vi börja med procent, och jag var klassens worst neerd för en lektion.
jag räknade i hundra utan ansträngning. jag kan matte om jag vill. superärligt. 

franskan gick och no-läraren glömde bort läxförhöret. 
jag kämpade mig igenom hela dagen trots att jag har världens jobbigaste förskylning.

jag vet hjälp vilket b-inlägg.
jag får inte ihop meningar idag. jag är bättre imorn. 



en sak är som är ganska tuff för mig är jag inte har fyllt 16 än. 
jag har gått och känt i typ ett halvår att jag är 16. alla andra är sexton och känslan smittar av sig. 
och nu om några veckor ska jag gå och vara 16 ett helt ååår, till! suck!

 


Kommentera inlägget här :