detta har skett

idag har jag sprungit, ätit en glass, träffat madde gud du är bäst, gått ut med en hund, sätt idiotisk ut, skitful, var väl allt.

jag ska duscha, raka benen. asså ärligt, om jag tar av mig byxorna kommer mamma förväxla mig med hunden.
sedan ska jag bara slagga.

mamma påminde mig om en grej.
hon kom till mig på morgonen idag och krama mig och sa "lydia jag älskar dig, jag älskar dig DU FYLLER JU ÅR IMORN!"
jätteplötsligt och jag hade totalt glömt det.

pappa har glömt sin födelsedag en gång. seriöst glömt den. jag, mamma och vincent kom in och sjöng och han hade verkligen ingen aning om vad vi höll på med. kort därefter kom han på att han blivit äldre. då skratta vi, mest han.



kör en gamlisch bildisch.

Kommentarer :

#1: Anonym

jag älskar dig lydia!

skriven

Kommentera inlägget här :