still dont know what you have done with me.

hade utvecklingsamtal.
blev inte speciellt mycket pratat om min själva skolgång. mestadels gick tiden åt att prata om hur snabbt jag pratar.
DET. var det ända jag behövde ändra på i skolan. ja måste prata väldigt mycket mer långsamt.
man ska ju alltid behöva ändra på nåt.
men. jag har alltid pratat fort. hela jag är snabb i allt.

såå imorgon skulle jag prata så långsamt så det känns obehagligt på min michael jackson redovisning.
har förövrigt kört igenom den en gång och det tog sju och en halv minut. plus att jag ska visa en film på en minut.
sen skulle jag prata obehagligt långsamt. då är jag uppe i tio. och jag har inga stödord !

försök själva att prata om michael jackson i tio minuter utan stödord. jag säger stördord.



match imorn.

Kommentera inlägget här :