nu fattar jag inte själv

jag tänker aldrig på att det är folk som läser det jag skriver.
eller asså, nä jag vet inte hur jag ska formulera mig.
det är också ett problem jag har här ibland.
det jag tänker låter helt annorlunda när jag har skrivit det jag har tänkt.
ibland låter jag bara som en trög tjej som försöker vara rolig.
jag blir så tråkig när jag försöker vara djup, men nån kanske fattar hur jag tänker. fast inte ens ja fattar hur jag tänker när jag skriver det jag tänker.

nä jag vill inte att min blogg ska bli en såndär blä-blogg.
"idag hände inte så mycket. först skola sen hem. snart har jag träning och efter det blir det nog bara att plugga."

åååh. inte jag !
asså ja försökte göra ett exempel på hur en ... ja blä-blogg kan låta.

mina ögon sugs ihop och jag kan inte sitta här längre.

Kommentera inlägget här :