lame inlägg. för långt också

så. min bror har försvunnit och jag har all tid i världen.
varenda kompis jag har tillbringar sin tid med sina pojkvänner och jag känner mig ganska utanför.

så. jag skrev för några inlägg sedan att jag inte var så pepp på klassresa. den var okej.
den var okej även fast jag inte åkte några karuseller och även fast jag inte hade några pengar att handla för. 
det var nog det jobbigaste. kunde köpt hela danmark.
vill bara intyga er om att det är för dyrt i danmark. för 300 svenska kronor köpte jag två saker som man kunde äta. blev helt chockad.  
det hände ingenting första dagen. jag åkte tåg och hade ont i ryggen. gick runt i malmö och hittade en sak.
andra dagen var jag i danmark. fick tusen blickar på mitt hår. det åskade och regnade och jag förstod inte ett skit av språket. känns ganska mycket som om jag bara drar upp alla negativa detaljer av resan.
idag åkte jag tåg igen. det kändes som om det tog en evighet och stolarna gick inte att skjuta bakåt så det var omöjligt att ens försöka somna.

jag kommer hem och har noll aningar om vad jag ska göra.
kommer hem och vet att jag måste städa mitt rum. snart går det över övergränsfall.
så. om jag fortfarande inte vet vad jag ska göra när klockan är nio tänker jag städa mitt rum.                  



blev inte alls som jag tänkte att det skulle bli. på klassresan hade jag massor "åh det där ska ja skriva i bloggen" tankar. i fortsättningen ska ja skriva upp saker jag kommer på i mobilen.

Kommentera inlägget här :