det är såhär att

blattar, buss-chaufförer och gamla gubbar liksom dras till mig.
har du samma problem som jag, hör gärna av dig !

lite beslutsångest. har två redovisningar imorn. känns som man bör lägga lite tid påt.
det är träning ikväll men jag var inte med på jumpan idag. pga av det där knät jag fick i magen och bla.
gör såhär. åker ner och om jag får ont tränar jag inte mer :)

är i desperat behov av en cykel och ett paraply.
pappa har en cykel men den är för stor och förjäkla ful.
vi har paraplyn men eftersom mamma typ är wannabe jane austen ser alla paraplyer ut som ... ja för fina.
typ som bakelser.
vill ha ett svart, diskret och väldigt vanligt. vill inte att folk ska titta på mig för att jag har ett konstigt paraply.



ja där ser man hur mycket min bror är värd. HÄ

Kommentera inlägget här :