Utkast: det är ...

det är förhimla svårt att skriva när jag jobbar.

idag var jag arg och hade panik innanför mig själv. jag gjorde mig illa i fingret och jag börjar få ont i ryggen bara för att jag måste böja mig ner hela tiden när jag ska gå in och ut ur alla hus.
så låga tak.

jag hatar att jag sitter vid datorn. jag hatar att jag har en blogg för tillfället. jag hatar att jag inte gör något när det är sommarlov för jag gör bara saker som jag gör alla andra kvällar. när det är skola.

fast jag gillar att jag kan gå vart jag vill. typ aah men jag går till mormor kommer sen. fast klockan är 23.00.
det var längesen jag var hos mormor. jag går dit imorn !

jag kanske vet en annan anledning till varför det är svårt att skriva.
skolan är slut - jag har ingenting och klaga på.

föör jag klagar ju så mycket i min blogg (:

Kommentera inlägget här :