regn

har noll bilder från de senaste dagarna och jag orkar inte sätta mig ner och fråga om alla kan skicka och jag orkar inte någonting. 
jag har tittat på skärgårdsdoktorn hela dagen. 
då finns det inga problem. 
det är en sån här serie som man bara blir glad av. 
men nu är den slut. så jag är sur. 

och jag känner fortfarande inte att det är sommarlov. fast jag har fått in att jag aldrig mer kommer att gå på trojenborgskolan. nja jag känner mig tom. mina tankar i huvudet blir inte så bra när jag skriver.

seeeeer ni ! jag klagar, igen. eller jag är inte positiv. 
jag borde tänka ganska så mycket att jaaaaaaa ! det är looooov. jag ska ha kuuuuuuuuul ! 
jag vill inte ens ha lov än. 

hejdå. jag har inga bilder. jag kommer lägga in det sen. där ljög jag kanske. 
jag är världens sämsta bloggare för tillfället och jag vet inte om jag någonsin kommer skriva igen.

om jag aldrig hör av mig igen så har ni iaf fått en liten inblick om hur mitt liv är. 















asså jag kommer höra av mig.  

Kommentera inlägget här :