jaha

det här gör jag för att min kusin ville det och för att det är en halvtimma kvar tills jag ska gå. 

det är en del som frågar vad det är för hårprodukter jag använder. hårprodukter har man ju oftast i håret. 
och hur jag orkar göra i ordning det. 
och hur det blev långt. 
och om det är riktigt.

jag använder inga hårprodukter. schampo och balsam, och hårspray. bara det. 
det är inte jobbigt att göra i ordning det. mitt hår är platt. det tar två minuter att platta det. sen gör jag inget mer. 
jag vet inte hur det blev långt. jag hade askort i sexan. sen brydde jag mig bara om att toppa håret och så växte det. sen kom jag på att det började bli långt. 
ja, det är riktigt. 

nu vill jag inte skriva mer om mitt hår. det känns så egoistiskt. ta det bara som allmän information. 

jag och min bror är i bråktillstånd. han är arg jag är arg. 

   

Kommentera inlägget här :