.

bara för det så har jag inget och göra nu.
jag lyckades inte att inte höra av mig.

klockan är 22.33. och det är bara jag hemma. det känns som om det bara är jag som existerar i hela skänninge.
det är så jääkla dött.
och ingen sommarkänsla någonstans. vädret ! beror det väldigt mycket på. mig själv beror det mycket på.

jag har jeans. om man är jag, har man inte jeans. nästan aldrig. hatar jeans. hatar känslan av att inte kunna lägga hakan på knäna eftersom jeans oftast är för tajta för det. men jag har jeans, var ju på kalas.

kanske en jobbig sak för mig efter sommarlovet. jag börjar på gymnasum - jag måste ha jeans. alla är ju fina i linköping.
eller inte ! varför inte vara jag. jag skiter i jeans. dom som vill ogilla mig för att jag hatar jeans får göra det.
det är därför jag hatar när fok säger. "förlåt att jag har mysbyxor men jag orkade inte ha jeans"

säg inte till mig att det är fel på mysbyxor.

också ett skäl till att jag inte vill sluta på trojan. jag måste ändra klädstil.


Kommentera inlägget här :