1500

idag kom en gubbe till dit jag jobbade.
han är stammis. han bor i typ väderstad men han kommer typ varje dag och fikar.
jättesöööööt.

fast gud. vad han pratar.

- jaa den här bullen var god. det här huset är ju ganska gammalt. du vet columbus reste ju till indien. själv förstår jag inte varför han åkte just dit och ingen annanstans.

asså, jag vill bara veta exakt vart han fick columbus ifrån. jag tror han har en sånhär extra-effekt i sin hjärna som gör att han kan börja prata om vad som helst när som helst.

annars har det varit en trevlig dag. jag börjar bli ännu bättre på att prata med folk. fast det är alltid jag som får ta alla gamlingar. de som pratar mest. som man aldrig blir av med.
jag gjorde bort mig och sa till en tant att akta huvudet eftersom taket är så lågt där men hon var jättejättekort så hon kunde nästan hoppa utan att nudda i alla fall.



jakob kommer ofta när jag jobbar.
så himla bra. för ja träffar aldrig han.

Kommentera inlägget här :