vadå vertifieringsmeddelande.

jag sitter och är ledig.

jag har sagt att jag spelar mycket spel.

det här var längesen, men jag var fortfarande bra.

everybody were surprised when they started to play.
everybody failed.
but I was the one who continued.
and I became the pro of the world!

( när du läser den där texten ska du viska och låta typ hotfull för att få in den rätta känslan! )

ignorera min vackra sång vid 1.05 någon gång.
skit i allt jag säger hallå! stäng av ljudet! jag trodde inte ens att jag sa något under hela videon innan jag laddade upp den.
detta är endast för att visa upp min talang.

men! nu!

spelbevis:

under videon får du även tillgång till världens jobbigaste musik.





observera att jag filmar samtidigt!
jag spelar alltså bara med en hand.
äh, im skilled.


om det inte går att kolla söker du bara på lydiaamanda.blogg.se på youtube.

Kommentarer :

#1: Anonym

hahahahaha

skriven
#2: jullaaan

hahaha lydia du är sjuk! :P det där ska inte gååå :P

skriven
#3: måns erkers

hahaha fan vad skön! :D

skriven

Kommentera inlägget här :