skit

sämsta jobbardagen i mitt liv.

kaffet var tydligen för kallt. men när jag smakade på det brände jag mig på tungan.
hon ville nog bara jävlas. eller så hade hon hällt i för mycket mjölk. men då är det väl ändå inte mitt fel.
ett par ungar som kommer dit ibland kom dit idag och jag gillar inte när dom gör det.
varför har du dom där kläderna? varför hänger det tallrikar på väggen? vill inte du sitta bredvid oss längre?

jag hade väl dom kläderna på mig för att jag ville ha dom på mig.
nääe men att det hänger tallrikar på väggen för att en del människor är snea och vill äta på väggen.
dom hänger där för att det ska vara fint kanske!
och nej jag vill inte sitta bredvid er.
alla dessa frågor. däremot håller jag ilskan inuti mig. jag är så himla stark.
dom är ju trots allt bara barn.

jag vet inte om jag överdriver. men jag har haft trevligare dagar.

fast, fika är gott.







när jag vaknade imorse trodde jag att jag drömde.
igår städade jag mitt rum. ordentligt asså.
jag tror jag har blivit en aning pedant efter allt det här jobbandet på ett café. inget dåligt i det i och för sig.





jag har ju inte bott hemma på en vecka.
nu kan jag ju bo hemma eftersom jag har städat och så.
hur som helst. en dag när jag var hos min moster tänkte jag vara lite snäll och kasta pil med min åtta-åriga kusin.
jag bestämde att vi skulle stå ungefär fyra meter ifrån själva tavlan.
han prickar, mitt i mitten.



och ärligt, det är inte fejkat. han träffade där.
måste varit väldigt tur.



jag har nästan bara tittat på harry potter.
eftersom jag ska titta på den nya om ca två veckor tänkte jag ju vara lite uppdaterad.
drömde förövrigt att voldemort överföll mig och det enda jag hade att försvara mig med var en kratta.



OCH! igår, när jag städade, hittade jag den här.
jag lekte jämt med den när jag var liten. jag hade med mig den när jag följde med mamma och handlade och höll på och knapprade på den så att alla skulle tro att jag hade en riktig dator.

det finns tolv spel på den.
exempel: rösten i datorn kanske säger: tryck på siffran sju.
man trycker på siffran sju. datorn säger: mycket bra. tryck på siffran fem.
man trycker på siffran fem.
datorn säger: mycket bra.
osv.
kul, jättekul. för längesen var det jättekul.





världens tråkigaste bilder tar jag.

imorn kväll åker jag till en stuga, sover där, nästa dag åker jag till ullared.
jag har faktiskt aldrig varit där.

Kommentera inlägget här :