bilder

jag vet inte, men jag kände inte för att städa längre och jag har tittat igenom väääldigt, gamla bilder.
jag får typ "åh juste det där kommer jag ihåg" känslor.
laddar absolut inte upp alla. du kommer tycka att jag är ful.

men det här är minnen!



det där är lätt att komma ihåg.





jenny var väldigt inte ljushårig. vid den här tiden är hon väldigt blond.



åttan





nästan svart! så mörkt kommer nog inte ske igen.



jag och jenny vid en buss eller tågresa tror jag.



elin. hon kommer hit snart.



värsta glad



åttan. då när det var väldigt populärt att redigera bilder.



åttan



åttan. jag försöker leka kort hår.



åttan. sofie försöker leka långt hår.
mitt hår, jag står bakom.



åttan.



åttan



åttan.
det där, är inte jag!



å, vi hade varit på ryd.



snart gråter jag.
dig saknar man.



åttan.



åttan.



åttan. han slog sig mellan benen på något sätt.



åttan.



åttan. kolla sofie!



åttan.



valborg 2008



valborg 2008



valborg 2008



magnus! jag!
någon återträff på öland.



tåg. vad kul vi hade.



tåg igen.



tåååååg.



jonatan somnade på, på tåget.
det var däremot inte alls meningen att gubben på bilden skulle komma med. han bara tittade fram.



åttan.
typ en vecka innan sommarlovet. sjukt.









skolavslutning 2008.
vi var på liseberg. jag åker ju inget!







sluta titta om du inte vill. jag vet inte hur länge jag kan hålla på.





någon gång i skolan.



vi cyklade till någon träff med fotbollen. oj vad blond.





här skulle jag till öland.



naw.







jag vet inte vad alla tänker på där.



det där var jenny som upptäckte.
ett cykelpar.



kusiner



öninge





tiden då jag målade ett hus. ta mig inte tillbaka.



trollsländan jag fick under tröjan.



kommer du ihåg, madeleine.



pappa. på varamon.
så sol-isolerad man kan bli.



skänninge-marken 2008.





augusti-festivalen. det hade jag nästan glömt!





första dagen när jag skulle praktisera på kappahl.
om du ska börja nian och läser min blogg.
ta inte kappahl. mitt råd.



eu-projektet.





jag och madde var i linköping och den där glassen kostade typ tio.



ursäkta avbrottet, men pappa måste stänga av datorn pga att annars kan han inte jobba.

det är konstigt att jag har gjort så mycket saker.

Kommentarer :

#1: JennY

den bilden på dig och petter några steg upp, det var nog den sötaste bild jag sett på den pojken alltzå.



jag längtar till öland nu, vi ska åka buss lydia!

<3

skriven

Kommentera inlägget här :