and then pleased the lord

idag. 



något jag hittade i en provhytt. 

vi åkte vid, tolv typ. 



å! hon tog med sig hunden. 



vi satt mest och åt hela tiden. jag har träningsvärk för att jag sprang för två dagar sedan och det gick inte bra att gå idag. 
man ser att jag har suttit där, asså smulorna. jäkla kaka. 

där kostade det för övrigt 30 kronor att gå på toaletten om man inte var fikagäst. 
det var alltså skälet till att vi fikade just, där! 
för övrigt så gick jag på herrtoaletten. jag trodde att de där sakerna dom står och kissar i var handfat så jag brydde mig inte så mycket. och det var ju ganska självklart att det skulle komma in en man när jag var där inne. 
jag sa inget. vad skulle jag sagt? 
"öh, asså, jag är transvestit" med mörk röst. 

jag försökte mest se väldigt förvirrad ut och det gick ganska bra. 



vi gick omkring. vi skrattade. jag köpte nästan tre tv-spel och jag var väldigt stark som motstod. valde en tröja istället. 



när jag gick hem gick jag förbi en pizzeria och där stod en man, gubbe, farbror, iaf inte ung. 
röd i ansiktet. 
han stod och sa "varför är det inte öppet här!" massor gånger för sig själv och jag tyckte att han var konstig men den var ingenting jag visade offentligt. 
allting händer ju mig. han kom fram till mig och frågade "varför är det inte öppet här?!" och jag bara gick vidare.
envis sak! han fortsatte fråga och gick typ, efter mig så jag vände mig om och sa "det är inte öppet för att det är stängt!" 
jag har för mig att jag lät värsta arg. värsta bra tonläge. för han ba vände sig om och gick iväg. 

och korgen var jobbig att bära så jag satte den på huvudet. den var till mamma. 

imorgon jobbar jag igen. jag tänker typ ta kort på allt jag gör när jag jobbar och göra ett inlägg om det, någon gång. 
jag har ju tid! jobbar ju jämt! så ordentlig. 


och jag köpte inte den där grå-silvriga bh:n som jag hittade i provhytten! om någon trodde det. 

 


Kommentarer :

#1: Anonym

Haha! Jag hittade ett stavfel :)

skriven
#2: Anonym

jag ändrade !

skriven

Kommentera inlägget här :