in a dark room

var ska jag börja.
jag jobbar hela tiden och förblir blekast i sverige.

det förtjänar sig i slutet, kan jag väl försöka tänka.



fast imorgon är jag ledig! det skulle jag inte varit egentligen.
min släkt fick för sig att göra en utflykt tillsammans.
dååå kan jag ju inte jobba.

idag.
det kom skapligt med folk. jag känner mig vuxen och tråkig när jag bara sitter och skriver att jag jobbar hela tiden.
men det är ju det ända jag gör. så känns det.
det kom en tant och skulle så bestämt ha en päronmuffin fast vi inte hade någon sådan.
och jag, som är så jäkla snäll, sprang omkring och letade en stund och hittade tillslut en. det var bara den som fanns kvar tror jag. 
"jag hittade en! så nu hade du tur." sa jag till tanten.
"är den gammal?"
ja men, trevligt svar. var tacksam för att jag sprang runt och letade som en idiot istället. 
inte äldre än dig hade jag lust och svara henne.



det här är min kusin och jag har lärt henne en sång på piano.
hon är sjukt snabblärd och väldigt duktig.

om man vill veta vilken sång hon fick lära sig kan man gå in här.

http://www.youtube.com/watch?v=hIqtwgTKxPk&feature=related



nu, nu ska jag inte göra någonting.

Kommentera inlägget här :