beroende

jag är duktigast i världen. 
jag har jobbat övertid och sen har jag sprungit! 
hallå, det gick faktiskt bra. 
fast det var pinsamt för jag mötte samma tant i spåret typ fem gånger. 
så jag gav henne typ samma leende varje gång och hon ändrade heller inte speciellt mycket på sitt ansiktsuttryck. 
jag sprang, hon gick. hon trodde säkert att jag var en sådan där som har världens bästa kondition. 
HÄ, nae. jag, har tappat en del. men jag är inte dö-dålig. 

nu kom mamma hem, och hon trodde jag var vincent när jag ropade hej eftersom hon frågade "var är lydia?" efteråt. 


det är så roligt att det händer lite nuuuu! 
jag har i princip gjort samma saker i fyra veckor. 
jag älskar att jag åker till öland och att elin kommer hit. 
det är kul att jag, jouline och jakob ska åka och träffa viktor någonstans. han bor någonstans. 
jag ska nog till borghamn på fredag. då träffar jag madde och sofie mycket. 
min jobbperiod är snart över! bara fyra veckor kvar! 
behöver jag göra en parentes och skriva ironi inuti den? 

nu ska jag städa mitt rum. sen ska jag dricka kaffe. idag har jag druckit en halv liter.  

Kommentera inlägget här :