åh hej det var längesen

jag bor inte ens hemma längre. 
under denna vecka har jag börjat hata mig själv för jag har börjat tycka om kaffe. 
vad fan började jag ens dricka för. 
vad fan fortsätter jag ens dricka för. 
varje dag nu. i en vecka. har jag druckit det. 

jag skrev att jag inte har bott hemma och det är jättesant. 
det är också en orsak till varför jag inte har varit jätteaktiv här. 
jag vet inte om det har varit bra eller inte.
blä, nu börjar inlägget bli tråkigt. 

idag jobbar jag iaf. det var ju väldigt ovanligt. 
när jag kommer hem kanske jag gör ett sådant där superduperasjätteskitlångt inlägg om mina senaste dagar. bilder och skit. om min mobil gör som jag säger. 

jag är iaf tillbaka, lite. 



bara för att därför. jag har en cykel. 
inte röd, blå. 
jag står ut med den men jag tror nog att den känner att jag inte tycker om den så mycket. 
pappa ska titta på en röd imorn. 

Kommentera inlägget här :