aeh

imorn åker jag. om fyra timmar ska jag gå upp.
men va! jag hade räknat ut att jag skulle få sova sex timmar.
jag har packat. jag har inte alls packat.
det som är jobbigt just nu är att jag har tvättat tre maskiner med tvätt och ca 50 % av den tvätten är de kläderna jag ska ha med mig till öland.
slutsatsen blir att, jag måste packa imorn! kläderna måste torka.
jag packar alltid för mycket för annars känns det som jag har packat för lite.

jag dricker för tillfället kaffe. jag kanske aldrig somnar.
jag kan ju alltid dygna! torka alla kläder med en hårfön och slippa att mina jeans kommer vara halvblöta imorgon.
nu får jag bara sova i tre timmar och en kvart. vad är vitsen med att lägga sig liksooooom.



så sitter jag och bloggar! varför går jag ner ända till källaren från mitt rum som ligger på övervåningen för att skriva det här.

Kommentera inlägget här :