okej



tog typ inga bilder. här väntar vi. jouline spänd förstås eftersom hon så gärna ville veta hur ett x2000 såg ut.



tabita såg ut som en uteliggare. eller läskig. alla var i alla fall väldigt o-sociala under själva tågresan. jag lyssnade mest på one tree hill musik och tittade ut genom fönstret.



FEM!!!! 5.
hallå tyck det är coolt.
denna siffra förföljer mig.



här sitter vi på ett café. bilden visar utsikten. hade sett fram emot att sitta där vid fönstren och så visar det sig att det enda man ser är en korvkiosk och en orange skylt.





lik.

jaaaaha. sex bilder. kändes som fler.
bodde hos sabina. nätdejtade åt debbie gjorde vi. det är nästan gräns nu. hon är 23 och borde gifta sig.
jag såg programledaren i hey baberiba. gav han världens MIN. nästan, hallå är du dum i huvudet eller? den blicken.

ska plugga till svenskan nu. sex är det träning.
känner på mig att det kommer gå skit för jag tror inte jag kommer ihåg hur man sparkar på en boll. och konditionen är låg.

Kommentarer :

#1: Jenny

erkänn att du saknade mig lite när du åkte tåg..



jag är exellent sällskap. ibland.

skriven

Kommentera inlägget här :