okej!



BRA. Jag är så teknisk. Nu kan jag äntligen ladda upp min fina bild på det fina trädet den dagen när det var -24.

Vi börjar där då. Jag vaknar, åker till Adam och han öppnar stressat dörren med endast kalsonger på sig. Han hade försovit sig och jag var jätterädd att bussen skulle hinna gå men det visade jag inte. Fast vi hann. Hans hår bar blött och frös till is och kunde gått av.

Kommer till Lkpg i ett kvidande tillstånd. Jag hade aldrig frusit så om fötterna. Inte ens när jag gick i sjunde klass och stod och väntade på att få gå in på Lundbybadet i en timme slog det här. Det var IS.
Så allt jag ville och allt jag tänkte på var måste in, hitta en dörr, ta av mig skorna. Jag stack till Lagerhause.



Efter att jag tinat mötte vi upp resterande släktingar. Åt kines-mat och det enda jag egentligen skulle göra var att handla godis på Caramello till Celina och Leon.
Så jag hängde mest bara med.



Vi var också i en affär där de sålde uppstoppade djur.

När jag skulle hem var det något fel på tåget. De sa till och med i högtalarna att alla slapp betala. Jag stod intryckt i ett hörn med folk en cm nära mig och tänkte bara på att jag skulle vara på träning om en halvtimme.

Pappa kom till Mjölby tjugo minuter innan och jag var självklart sur. Jag gör allt för att hinna och hinner! fräscht, hade inte ätit sedan ett!
Efter var det grötmiddag med laget. Jag drack massa kaffe och när jag kom hem tittade jag på mina julklappar för första gången. Jag har 50 från bara mamma. Men det är rätt, på julafton ska man inte få pengar man ska få paket.

Kommentera inlägget här :