18.03

Nu säger jag som jag tycker.
Min blogg, den suger. Egentligen är det jag som suger. Jag lägger ca noll energi på den och den är ful, den är sämst och jag har aldrig några bilder och jag börjar tappa gnistan. Väldigt ärligt. Kan hända att jag sagt detta förut men nu menar jag det mycket mer. Det är ju så, jag skriver ett inlägg per dag och det står inget läsbart eller intressant. Då kan det lika gärna va.
Får väl seeeee. Det skriver jag jämt men och.
Vet heller inte varför det inte blir några mellanrum eller styckeindelningar mellan raderna när jag publicerar. Jättetråkigt. Det ser o-professionellt ut.
Är det något ni vill veta. Idag hade jag träning och det var kul. Det är cup på lördag. Jag ska plugga. DET känns skit. Inte nog med att jag ska gå i skolan två dagar till utan jag ska även ha läxor. Ska jag ens gå?
(En kvart senare.)
okeeej, assååå. Nu när jag försöker, mitt typ yttersta, att ladda upp en fin bild på ett fint träd jag tog igår går det inte.

Kommentera inlägget här :