vann med 8 - 1

tänkte precis cykla ner till dansen eftersom jag blev klar tidigare än jag trodde. 
vad gör jag inte ?!
jag behöver inte berätta hur det gick till. massa onödig text och så. 
jag vill inte skicka ett sms till dom heller och säga att jag har sträckt upp ljumsken igen. skulle bara låta som en ursäkt till att inte komma. 
men. ja. jag sträckte upp ljumsken igen. vänsterbenjäkel. 
kände det lite på matchen. att det höll på att komma. 
blä. jag ville ju dit ikväll. 
jag hoppas och tror att det är en sån skada som håller bara i typ en dag. jag får jämt så. 
det går över efter en natt. sen sträcker ja upp det igen. och igen.  
mååste köpa ljumskbyxor. seriously. 

lägg märke till att jag har skrivit att jag tänkte cykla längst upp. 
hähä. har ju inte haft en cykel på ett halvår. 
jag cyklar aldrig ?! 
vart fick jag det ifrån egentligen. 

Kommentera inlägget här :