om mig

ja satt vid dator ändå. 

1. berätta sju sanningar om dig. 
okej.

1. jag äälskar att sjunga fast jag vågar inte sjunga för andra. typ. 
2. jag hatar när en människa lägger ut t.ex. en bild på bilddagboken och förklarar i kanske 50 år hur mycket han/hon älskar sin pojk/flickvän fast dom bara kanske har varit tillsammans i två dagar. you and me forever osv.
känns inte speciellt känslosamt. 
3. jag hatar när killar skriver sötnos, snygging, gullet, skicka bildeeer på dig ! etc. på msn/sms i nästan alla meningar.
 gör inte så!
4. jag har aldrig varit kär. 
5. jag kan inte gå snabbt. 
6. hatar att få komplimanger. 
7. hatar det där glasstestet på bdb! 

2. berätta fem saker som gör dig arg. 

1. min brooor !   
2. när tjejer pratar om mitt hår och säger att jag har löshår. har inte det !!!! 
3. om det inte går som jag vill att det ska gå. 
4. att mamma alltid har rätt när vi bråkar. 
5. annalena ( hemkunskapslärare )     
 
3. beskriv dig själv med tre ord. 

1. oseriös 
2. lång? 
3. aspratsam. 

Kommentera inlägget här :