om jag inte skriver mer idag skriver jag på tisdag

jag vet inte hur många gånger jag har sagt till mig själv idag att 
det är SJUKT. att man kan ligga i bikini när det är fjärde april. 

imorgon åker jag till värmland. 
för er som inte vet bor min farmor där. 
ett hus. i en as - stor skog. närmaste grannen är ungefär som att åka till mjölby. 
om jag försöker att undvika min bror så mycket som möjligt, tänka på att jag faktiskt får träffa farmor,
och om det inte blir en global klimatförändring t.ex. oförberett snöfall kan jag klara mig. 
bilresan är det jag mest hatar. 
varje gång. blir jämt att jag och vincent bråkar. 

därför måste jag se till att min mobil är full - laddad. ska lyssna på musik på högsta volym så jag inte hör om han tilltalar mig. 
titta ut genom fönstret och tänka. typ. 
äta något ibland. 
hinner jag nog på fyra timmar. 

det låter som att min relation till min bror är rätt hemsk. 



Kommentera inlägget här :