lovet är ju ändå slut snart

nu för tiden går jag till träningarna. själv och så. musik och så. tänker mycket och så. 
det var nice att röra på sig. ja va steeeel. 

när jag går förbi, eller typ går om en eller flera gamla människor. då tänker jämt jag att dom tänker: 
"åh den där flickan är ung och har ett långt liv framför sig, hon är frisk och har inga problem att gå snabbt" 
och bara för det går jag snabbare för att visa att jag är ung, eller nåt. eller så går jag snabbare för att visa att jag är mycket snabbare än dom. 
så själviskt. 

tänk när jag är sådär gammal och tittar på alla unga människor och minns mig själv. 
waa det är läskigt. 

ta vara på ditt liv ! 


  

Kommentarer :

#1: Måns Erkers

tack så hemskt mycket lydia!

och detsamma, måste jag säga.

Jag kollar faktiskt in lydiaamanda ganska ofta!;)

skriven
#2: Lydia

oj nu blev jag glad :) !

skriven

Kommentera inlägget här :