fett äckligt ont i huvudet

gick ut och kände mig en aning friskare. gick till min kusin och kände en aning att jag saknar henne !
vi äääär aldrig.
sen när jag kommer in är jag sjuk igen. det är något med huset. inne - heten. strömmen från datorn blir jobbig.
sängen blir jobbig. för varmt. utan täcke blir det kallt. för mjukt. skönt utan kudde, oskönt utan kudde.
vill inte ligga i sängen ! vill ut, bort. springa ! springa av mig halsen. huvudvärken.
jag vill sjunga ! det går ju inte när man är hes.
vill bara iväääg från mitt hus förevigt.
sommarlov ! vill glömma bort vilken dag det är. skita i allt. lägga mig när jag vill. GÅ UPP NÄR JAG VILL.
va brun. okej nu går jag utanför ämnet.

jag var hos min kusin. det var det jag skulle berätta om egentligen.



shit vad små.

Kommentera inlägget här :