dagen suger

shit vad jag skriver. 
fast resten av veckan kommer jag va rätt upptagen så då lägger jag nog ner bloggen ett tag. 

för er som vill veta lite om min bror.


Vad heter han? - vincent
Vad var det senaste han sa till dig? - du är en bajskorv. 
Vad brukar han säga när han kommer hem? - hallååå !?  
Vem umgås han mest med? - leon min minsta kusin. 
Har han någonsin haft en flickvän? - aldrig.  
Har han en speciell lukt? - det vet jag inte. 
Kan du hans mobilnummer? - han har ingen mobil för tillfället. 
Vad är typiskt han? - att bråka om såå onödiga saker. precis som jag. vi är inte lika.   
Är han din lillebror? - ja.. 
Är han din tvillingbror? - vi är inte ens lika.
Hur många år skiljer det mellan er? - 3  
Brukar folk säga att ni är lika? - aslika jämt fast det är vi inte. 

Har ni samma föräldrar? - m 
Brukar ni göra saker tillsammans? - tjafsa, bråka, sams ibland.  
Kan ni prata om allt? - nää verkligen inte. 

Kan ni skratta åt allt? - om han gör mig så irriterad att jag inte orkar va arg kan jag skratta åt han.  
Bor ni i samma hushåll? - jaaa
Umgås ni med samma människor? - nej nej.  
Är ni oftast sams? - nej nej. 
Tycker du ni har en bra relation? - asså... nä 
Tror du att han tycker det? - neeeeej.  
Samma skola? - jaaa  
Samma musik? - mmhm
Vad var det sista du sa till honom? - vincent säg bara något till mig så jag kan skriva det i bloggen.

( därför sa han sådär på andra frågan ) 
Uppskattar du honom? -  
Litar du på han? - men ja  
Brukar du sno grejer av honom? - har gjort.  
Vem är det som startar era fighter? - åh det kommer vi aldrig fram till.  
Ställer du upp för han om han behöver? - gör ja väl.  
Om du såg han gråta, skulle du gå dit? - om han inte skulle vara hemma, ja.  
Till sist, älskar du honom? - innerst inne.

 

 

Kommentera inlägget här :