assssså

jaa undrar. 
hur mkt tid lägger ni ner på att läsa min blogg ... ja, ni som läser.
egentligen förstår jag inte själv hur jag ens orkar asså. skriva asså. för ja gör det rätt mkt asså. 
men jag har fått en order att inte lägga ner nyligen. vene om jag ska skita i det asså. 
för asså. skolan ! det här tar för mkt tid av mitt liv. 
jo. om man räknar all tid jag har suttit här, blir det nog en del. 
t.ex. nu ! jag måste kunna min so-redovisning tills imorrn asså ! 
( nu vet jag vilken redovisning jag skrev om i mitt "omedvetna" sms inatt. ni måste läsa förra inlägget för att fatta den här meningen ) 

fast. samtidigt. detta börjar bli en vana. 
fraser som "ååh det där ska ja skriva om i bloggen" börjar bli rätt vanliga. var ska jag annars liksom... berätta allt jag tänker för alla ! liksom uttrycka mig asså. 

nä ja lägger inte ner asså. 
asså aah. men det här inlägget lägger jag ner så himla håårt ! 
 

Kommentarer :

#1: h

sluta inte ! bra röh

skriven
#2: Anonym

sluta inteee!

skriven

Kommentera inlägget här :