13:37

sov hos madde inatt. 
och jag satt ju och skrev blogg igår. hos henne. då såg jaaag en spindel som kröp under hennes säng. 
jag kom på det sen när jag skulle sova. 
L: madde ! det kröp ju in en spindel under sängen. tänk om den kommer hit inatt ! 
M: jaa, den kanske kryper in i din mun lydia !

dagen därpå. 

M: tänk om spindeln har krupit in i din mun nu då. 
L: nä för han skulle hellre göra det på dig. för du sover med öppen mun. 
M: gör jag inte alls ! 
L: men fatta jag sov här inne när det var en stor spindel här. jag är stenhård. 
M: lydia... du sov inte i ditt rum på två veckor när du såg en spindel där. 

oj då. där blev ja ägd. 

jäklar att hon kom ihåg det. 

skitsamma nu har jag match.




Kommentarer :

#1: Anonym

jag älskar när jag lyckas knäcka dig.

skriven

Kommentera inlägget här :